+355 (0) 69 402 0123
  • Produkte qelqi
  • Tigan
  • Tenxhere
  • Aksesorë Kuzhine
  • Pjatë
  • Tavë
  • Produkte druri
  • Produkte elektrike
  • Produkte plazhi
  • Horeca
  • Nderëse
  • Gjithçka për shtëpinë

Pyetje të shpeshta

Përgjigje të pyetjeve kryesore në lidhje me blerjet online..

A duhet të krijoj një llogari për të blerë në faqen blunavi.al?

Për të blerë online produktet e Blunavi nuk është e nevojshme të krijoni një llogari. Por, për të grumbulluar pikë nga blerjet tuaja ju nevojitet një llogari.

Si mund të krijoj një llogari?

Për të krijuar një llogari, ju duhet një adresë emaili ose një numër telefoni (Celular), e cila do të përdoret për të verifikuar llogarinë. Për të krijuar një llogari, duhet të klikoni në menynë "Regjistrohu" dhe të plotësoni formularin e regjistrimit.

Pasi të plotësoni të gjitha fushat e formularit të regjistrimit, do të merrni një email ose SMS (me lidhjen e verifikimit) për të aktivizuar llogarinë.

Si mund të rivendos (reset) fjalëkalimin tim?

Për të rivendosur fjalëkalimin, duhet të hapni formularin e rivendosjes dhe për këtë duhet të klikoni "LOGIN" (tek menytë) dhe aty do të gjeni opsionin "Keni harruar fjalëkalimin?". Në këtë formular do të gjeni dy fusha që duhet të plotësohen. Në fushën e parë duhet të futni emailin tuaj të lidhur me llogarinë. Në fushën e dytë do të vendosni rezultatin e veprimit të thjeshtë aritmetik për të vërtetuar se ky proces nuk është një veprim automatik (robot). Më pas klikoni mbi "Fillo PROCEDURËN" dhe do të merrni një email. Veprimet e mëtejshme shpjegohen në formularin ose në emailin që do të merrni.